27-08-2021, 15:10
Przedstawię tutaj kilka swoich propozycji zmian ogólnych, które mieszczą się w walka/inne patrząc po zmianach w grze.
Są one częściowo powiązane z tematem jubilera
1) Dodanie Potworka poziom 425, 25k hp/obrona/atak/trafienie, 50k szybkości oraz doświadczenie/złoto od 8,7k do 9,75k
2) Zmiana wzoru na przyrost AP dla nierzemieślników na 10 + sufit (lvl/6).
3) Zmiana liczenia trafienia do brania pod uwagę tylko głównej statystyki UB, nie pobocznych.
4) Zmiana pierwszego progu w szybkości ataku/ilości ataków na 2-1 z większe lub równe 1.2 na większe lub równe 1.1
Wyjaśnienie:
Nowy mobek jest pośredni do Bhaala/Balora, ma średnią expa z nich, podwojoną szybkość oraz bazowe statystyki. Ma być nowym mobkiem końcowym, który rozwiązuje problem "chciałem zainwestować więcej w siłę/inta/zręczność", a nie tylko szybkość, z jubilerem oraz apkami większość kombinacji dzisiaj kończących na bhaalu, jest wstanie wejść na niego efektywnie. Efekt wprowadza to parę poziomów więcej (wyższy exp), między 400-800 trafienia, lekki zysk uniku (parę setek, ale mniej niż trafienia).
Apki tylko związane do nowego mobka/jubilera, nie muszą być w takiej formie mogą być schodkowane od X poziomu. (to tylko przykład)
Zmiana z trafieniem dziwnie brzmi, ale chodzi o liczenie trafienia tylko ze statystyki, którą się używa w walce. Przykład obecny WB noszący mieczyk miałby liczone tylko z siły + UB +bonusów rasowych/klasych+poziom
zamiast siły+zręczności+inta + reszta. Czyli zamiast trzech statystyk (siła/int/zręczność) tylko tą używaną przez niego w walce. Jest to propozycja czysto pod jubilera, który w przedmiotach da trafienie oraz ograniczy potencjał nowego wyrzucania statystyk w błoto na start.
Zmiana pierwszego progu to poprawienie obecnie istniejącego, który przy sporych liczbach się nam rozjeżdża co powoduje masę walk 1-1 przy wysokich ilościach szybkości, gdzie tak nie powinno być.
czyli progi byłyby
1-1 dla poniżej 1.1
2-1 dla 1.1-2.19
3-1 dla 2.2-3.19
4-1 dla 3.2-4.19
5-1 dla 4.2-
Są one częściowo powiązane z tematem jubilera
1) Dodanie Potworka poziom 425, 25k hp/obrona/atak/trafienie, 50k szybkości oraz doświadczenie/złoto od 8,7k do 9,75k
2) Zmiana wzoru na przyrost AP dla nierzemieślników na 10 + sufit (lvl/6).
3) Zmiana liczenia trafienia do brania pod uwagę tylko głównej statystyki UB, nie pobocznych.
4) Zmiana pierwszego progu w szybkości ataku/ilości ataków na 2-1 z większe lub równe 1.2 na większe lub równe 1.1
Wyjaśnienie:
Nowy mobek jest pośredni do Bhaala/Balora, ma średnią expa z nich, podwojoną szybkość oraz bazowe statystyki. Ma być nowym mobkiem końcowym, który rozwiązuje problem "chciałem zainwestować więcej w siłę/inta/zręczność", a nie tylko szybkość, z jubilerem oraz apkami większość kombinacji dzisiaj kończących na bhaalu, jest wstanie wejść na niego efektywnie. Efekt wprowadza to parę poziomów więcej (wyższy exp), między 400-800 trafienia, lekki zysk uniku (parę setek, ale mniej niż trafienia).
Apki tylko związane do nowego mobka/jubilera, nie muszą być w takiej formie mogą być schodkowane od X poziomu. (to tylko przykład)
Zmiana z trafieniem dziwnie brzmi, ale chodzi o liczenie trafienia tylko ze statystyki, którą się używa w walce. Przykład obecny WB noszący mieczyk miałby liczone tylko z siły + UB +bonusów rasowych/klasych+poziom
zamiast siły+zręczności+inta + reszta. Czyli zamiast trzech statystyk (siła/int/zręczność) tylko tą używaną przez niego w walce. Jest to propozycja czysto pod jubilera, który w przedmiotach da trafienie oraz ograniczy potencjał nowego wyrzucania statystyk w błoto na start.
Zmiana pierwszego progu to poprawienie obecnie istniejącego, który przy sporych liczbach się nam rozjeżdża co powoduje masę walk 1-1 przy wysokich ilościach szybkości, gdzie tak nie powinno być.
czyli progi byłyby
1-1 dla poniżej 1.1
2-1 dla 1.1-2.19
3-1 dla 2.2-3.19
4-1 dla 3.2-4.19
5-1 dla 4.2-