03-08-2021, 18:42
Głównym problemem przy projektowaniu obu eventów jest fakt, że klasy te mocno napędzane są surowcami i w praktyce ten, który dostaje najwięcej zasobów jest w stanie wyciągnąć najlepsze umiejętności. Możliwości mamy tutaj dwie - albo przebudujemy obie te profesje, albo eventy nie będą premiowały w głównej mierze umiejętności.
Dla mnie zielarz i hutnik to postacie wymagające systematyczności i sumienności, dlatego eventy zaprojektowałem w następujący sposób:
84 dnia ery postaciom, które posiadają ponad 12k umiejętności hutnictwa pojawia się opcja wysyłania geologa po nowe złoża - tytanu.
Geolog ma szansę znaleźć tytan [jedną sztabkę danego dnia], tylko jeśli zostanie wysłany w określonym okienku danego dnia [trwa ono godzinę i jest losowane z zakresu 18-22, tak więc wysłanie 4 geologów co godzinę daje 100% szansy].
Następnie musimy rozbudować hutę o dodatkowy poziom, kiedy już to zrobimy możemy próbować wytopić Figurkę Tytana [każda sztabka daje 10% szans aż do 70% max].
Osoba, która pierwsza to zrobi, wygrywa event.
68 dnia ery postacie minimum 4k umiejętności zielarstwa oraz komplet 7 planów [do znalezienia w labiryncie] mogą podjąć się próby stworzenia Królewskiego Ogrodu.
Znajdujące się w nim rośliny należy podlewać codziennie o 10:00 i 20:00, tuż po resecie. Jeżeli rośliny zostaną podlane o odpowiedniej porze, nasz ogród wzrośnie o 5%, jednak każda minuta zwłoki to 1% mniej - tak więc nawet 5 minut spóźnienia niweluje wysiłek.
Osoba, której ogród jako pierwszy zostanie ukończony w 100% uzyskuje tytuł Królewskiego Ogrodnika.
Dziękuję za uwagę.
Dla mnie zielarz i hutnik to postacie wymagające systematyczności i sumienności, dlatego eventy zaprojektowałem w następujący sposób:
84 dnia ery postaciom, które posiadają ponad 12k umiejętności hutnictwa pojawia się opcja wysyłania geologa po nowe złoża - tytanu.
Geolog ma szansę znaleźć tytan [jedną sztabkę danego dnia], tylko jeśli zostanie wysłany w określonym okienku danego dnia [trwa ono godzinę i jest losowane z zakresu 18-22, tak więc wysłanie 4 geologów co godzinę daje 100% szansy].
Następnie musimy rozbudować hutę o dodatkowy poziom, kiedy już to zrobimy możemy próbować wytopić Figurkę Tytana [każda sztabka daje 10% szans aż do 70% max].
Osoba, która pierwsza to zrobi, wygrywa event.
68 dnia ery postacie minimum 4k umiejętności zielarstwa oraz komplet 7 planów [do znalezienia w labiryncie] mogą podjąć się próby stworzenia Królewskiego Ogrodu.
Znajdujące się w nim rośliny należy podlewać codziennie o 10:00 i 20:00, tuż po resecie. Jeżeli rośliny zostaną podlane o odpowiedniej porze, nasz ogród wzrośnie o 5%, jednak każda minuta zwłoki to 1% mniej - tak więc nawet 5 minut spóźnienia niweluje wysiłek.
Osoba, której ogród jako pierwszy zostanie ukończony w 100% uzyskuje tytuł Królewskiego Ogrodnika.
Dziękuję za uwagę.