Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Długo oczekiwany nowy system walk PvP
#3
Ponieważ na IA walki toczą się do 2 zwycięstw. Często po 2 walkach jest 1:1 i konieczna jest trzecia walka rozstrzygająca. Wtedy każdy by chciał atakować, a przy np 50% trafienia byłoby to bardzo niesprawiedliwe by random (decydujący o tym, który gracz zaatakuje) dawał tak ogromną przewagę jednemu graczowi. Ustalenie, że gracz z wyższym poziomem przy takiej samej szybkości ma pierwszy atak według mnie jest sprawiedliwe, bo taka osoba więcej czasu poświęciła na rozwój swojej postaci.

Pomijam już to, że praktycznie niemożliwe jest by dwójka graczy miała taką samą szybkość, w każdym razie jeśli już dojdzie do takiej sytuacji, to trzeba mieć przygotowane rozwiązanie.
Odpowiedz


Wiadomości w tym wątku
RE: Długo oczekiwany nowy system walk PvP - przez neherignus - 14-12-2018, 01:09

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 4 gości