| 
		
	
	
	
		
	Liczba postów: 30 
	Liczba wątków: 2 
	Dołączył: Mar 2018
	
 Reputacja: 
0 
	
	
		Skoro juz dochodzi pytań na moście dlaczego nie wzbogacić ilości zdobywanych przedmiotówMagiczny bat na bestyje (+5% do umiejętności hodowla)
 Żaroodporna próbówka alchemika (+5% do umiejętności alchemia)
 Czy też dla zielarza i innych rzemków, a nie tylko drwal i górnik coś mają dla siebie.
 
	
	
	
		
	Liczba postów: 140 
	Liczba wątków: 24 
	Dołączył: Jan 2018
	
 Reputacja: 
1 
	
	
		Drwal i górnik to profesje o nieco innych (rzekłbym mało wdzięcznych) zasadach eventu więc ciekaw jestem opinii innych na tę propozycję.
	 
	
	
	
		
	Liczba postów: 209 
	Liczba wątków: 47 
	Dołączył: Jan 2018
	
 Reputacja: 
3 
	
		
		
		16-11-2018, 00:19 
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 16-11-2018, 00:21 przez neherignus.)
		
	 
		Jestem zdecydowanie przeciw jakiemukolwiek dodawania randomu do rzemieślników. Wystarczy, że jedna osoba przyfarci i znajdzie taki item pierwszego dnia, a drugi wyda 500 eny więcej i jest ponad 10 umiejki w plecy (w przypadku alchemika) + exp. Chcemy by takie eventy jak alchemik czy hodowca były ustawione przez to, kto ma farta?
 Jak już chcemy koniecznie takie itemy, to tylko i wyłącznie w formie wymiany znaków na taki item w kantynie np na 50 poziomie.
 
	
	
	
		
	Liczba postów: 18 
	Liczba wątków: 1 
	Dołączył: Aug 2018
	
 Reputacja: 
0 
	
	
		Dodanie itemów dla innych klas rzemieślniczych i ogólnie dodawanie nowych, nie jest złe, ale zaproponowane bonusy już tak. Dlatego może miast proponowanych przez Bemu, dać coś takiego:- Boska pasza dla bestii (wszystkie chowańce żyją o 10 dni dłużej)
 - Gnomie przyrządy miernicze (wykonane mikstury przywracają o 5% życia i many więcej)
 - Złoty sierp druidów (o 5% większe plony ziół)
 - Krasnoludzki wykrywacz metali (dodatkowe 5% znalezionych złóż przez geologa w kopalni)
 - Para znoszonych butów klanu Mynder Wynder (za podróże nie płacisz już energii)
 
	
	
	
		
	Liczba postów: 282 
	Liczba wątków: 66 
	Dołączył: Jan 2018
	
 Reputacja: 
0 
	
	
		Uważam, że takie przedmioty mogłyby zostać wprowadzone, ale nie powinny dawać korzyści w postaci umiejki. Propozycja Olmera jest lepsza, ale jeszcze do dopracowania.
	 
	
	
	
		
	Liczba postów: 30 
	Liczba wątków: 2 
	Dołączył: Mar 2018
	
 Reputacja: 
0 
	
	
		a teraz niby to nie sprawa farta???Proszę Cię Istis, wystarczy, że ja 5 dni z rzędu dostanę minimalną wartość pośredniaka a ktoś dostanie maksik 5 razy i jest 5 punktów umiejki więcej ode mnie.
 No i sama peleryna +5% expa która też zależy od farta...
 Także, eventy i tak są już od niego uzależnione.
 
	
	
	
		
	Liczba postów: 38 
	Liczba wątków: 1 
	Dołączył: Nov 2018
	
 Reputacja: 
1 
	
	
		Ale dlaczego go tak drastycznie zwiększać?
	 
	
	
	
		
	Liczba postów: 209 
	Liczba wątków: 47 
	Dołączył: Jan 2018
	
 Reputacja: 
3 
	
	
		Jedyne eventy praktycznie wolne od randomu pelerynkowego to eventy wojownicze, bo w nich zależy jak kto nabija umiejki. Ten co robi średnie 0,15 naturalnie będzie lepszy od tego co robi 0,13. W przypadku rzemieślników, z reguły jest to sztywne 0,02 umiejki za 1 eny, jedna osoba trafi pelerynę 1 dnia, druga szuka 20 dni i traci kosmiczne ilości umiejki oraz expa. Pomysł Olmera na itemy jest świetny według mnie.
	 
	
	
	
		
	Liczba postów: 30 
	Liczba wątków: 2 
	Dołączył: Mar 2018
	
 Reputacja: 
0 
	
	
		 (20-11-2018, 14:54)neherignus napisał(a):  Jedyne eventy praktycznie wolne od randomu pelerynkowego to eventy wojownicze, bo w nich zależy jak kto nabija umiejki. Ten co robi średnie 0,15 naturalnie będzie lepszy od tego co robi 0,13. W przypadku rzemieślników, z reguły jest to sztywne 0,02 umiejki za 1 eny, jedna osoba trafi pelerynę 1 dnia, druga szuka 20 dni i traci kosmiczne ilości umiejki oraz expa. Pomysł Olmera na itemy jest świetny według mnie. 
Jaki sens ma żywot chowańca o 10 dni dłuższy? Skoro i tak są one trzymane w klanie. Dodam że hodowca ma przyrost 0,01 na 1 Eny 5% czy to jest dużo? Możliwe... ale z drugiej strony Jedna osoba może trafić pelerynę +5% do exp ktoś inny bat +5% umiejki... I szanse się wyrównają... Owszem może być tak, że ktoś będzie mieć to i to a ktoś nie... 
ale to jest tak samo jak teraz przy drwalu np. ktoś ma pelerynkę i toporek a ktoś nie... 
No i sam event hodowcy, gdzie hodowca ma malutki przyrost umiejki na punkt energii +5% to nie tak dużo  na 500 wydanych punktów energii różnica to 25  
To zróbmy 2,5% skoro 5% to za dużo 
Znieśmy też random w pośredniaku i ujednolićmy przyrost umiejkii od lvl i wydanej energii bez intensywności pracy.
	 
	
	
	
		
	Liczba postów: 209 
	Liczba wątków: 47 
	Dołączył: Jan 2018
	
 Reputacja: 
3 
	
	
		Zacznijmy od tego, że nie chodzi mi konkretnie o wydłużenie życia chowańców o 10 dni, tylko o to, by przedmioty dawały bonus związany z daną specjalizacją, ale by ten bonus w żaden sposób nie zwiększał umiejki.  
Nie możemy zakładać tak jak napisałeś, że "ale z drugiej strony Jedna osoba może trafić pelerynę +5% do exp ktoś inny bat +5% umiejki... I szanse się wyrównają". Bo wtedy jeszcze bardziej damy szansę randomowi (po pierwsze większa ilość przedmiotów specjalnych -> mniejsza szansa na dostanie konkretnego, po drugie jedna osoba przyfarci oba przedmioty szybko i jest ustawiona).
 
Na przykładzie hodowcy. Topowy hodowca ma 88 poziom, gdyby porównać go z hodowcą, który leci bez pelki, miałby ok 1,25 poziomu przewagi, zakładając oczywiście, że obaj na góry wydali tyle samo energii. Poziom przewagi to dzienna strata 0,13-0,14 umiejki dla hodowcy + 30k expa (patrząc na to co rozmnażają teraz hodowcy) + ten z wyższym poziomem szybciej wskoczy na lepszy pośredniak, a to +1 do przewagi. Teraz pomnóżmy 0,13*100, dodajmy 4 pośredniaki i już mamy prawie 20 umiejki różnicy.. A 5% umiejki obecnie to jest... dodatkowe 30, jak dla mnie kosmiczna przewaga    |