Liczba postów: 59
Liczba wątków: 7
Dołączył: Jan 2021
Reputacja:
0
W tej erze zmieniono szanse na przedmioty specjalne z mostów z zamiarem usunięcia scenariusza szukania peleryny u rzemieślników przez tydzień lub dłużej. Z poprzedniej szansy na przedmiot specjalny po 3 pytaniu na moście równej 8% mamy 8-17% dziennie co nie zatrzymało długiego szukania peleryny. Stąd proponuję:
1) Zmiana szansy na znalezienie przedmiotu specjalnego na 20% po poprawnej odpowiedzi na trzecie pytanie z mostu.
Każdy gracz idący na event szczególnie rzemieślnicy odczuwają fakt czy ma się szybko pelerynę czy przegrywasz erę szukając tydzień. Powrót do stałej, ale wyższej szansy powinna wyrównać szansę u graczy.
Liczba postów: 140
Liczba wątków: 24
Dołączył: Jan 2018
Reputacja:
1
Pomysł jest ok, ale pytanie czy zwiększenie szansy rozwiąże problem?
Odnoszę wrażenie że problemem jest sam random, który tak czy inaczej pozostanie, więc jedna osoba znajdzie od razu, a inna nie.
Możemy też zadać sobie pytanie czy potrzebujemy tego randomowego 5% więcej do expa?
Liczba postów: 149
Liczba wątków: 13
Dołączył: Jan 2018
Reputacja:
0
Pomysł trochę usztywni szansę, jak się doda nowe itemki to całkiem spoko, bo w sumie już tylko nie pelerynka będzie obchodzić rzemków. Walczący i tak tylko peleryny szukają.
Czy peleryna jest potrzebna? Sama w sobie nie, ale dla ekonomii gry szukanie jej jest przydatne.
Liczba postów: 161
Liczba wątków: 53
Dołączył: Feb 2020
Reputacja:
0
Jeżeli chcesz dodać punkty mostów, to sama koncepcja narastającej szansy na przedmioty specjalnie ładnie współgra z tą mechaniką. Oszczędzasz ~100 punktów i masz praktycznie pewniaka na artefakty.
Ponownie natomiast powtórzę, że jestem za ograniczeniem działania peleryny wyłącznie do profesji rzemieślniczych, nie widzę powodu dlaczego klasy walczące miałyby chodzić po górach.
Liczba postów: 149
Liczba wątków: 13
Dołączył: Jan 2018
Reputacja:
0
Bo te 5% robi w sumie sporo roboty?
Liczba postów: 208
Liczba wątków: 47
Dołączył: Jan 2018
Reputacja:
3
Można:
1. Usunąć pelerynke.
2. Odciąć ją od randomu i dać jako nagrodę za 30 most.
3. Dać każdemu zwiedzanie po górach za darmo - ograniczyć dzienne możliwe kliknięcia do 300-400 ruchów (żeby ktoś nie farmił surki i złota na początku)
Liczba postów: 149
Liczba wątków: 13
Dołączył: Jan 2018
Reputacja:
0
Punkt 3 sprawia, że zamiast przedmiotów specjalnych na moście mamy talon na nie w kantynie?
Liczba postów: 208
Liczba wątków: 47
Dołączył: Jan 2018
Reputacja:
3
Coś w tym stylu, czy to będzie "kupon do wymiany" czy przedmiot specjalny, który potem można wymienić - nic nie zmienia w założeniach i Nerph podczas ewentualnej implementacji może wybrać prostszą/szybszą opcję
Liczba postów: 149
Liczba wątków: 13
Dołączył: Jan 2018
Reputacja:
0
Jak tak to dobrze, bo przeczytałem i się trochę przeraziłem. Najważniejsze by zostało to dobrze wprowadzone.